Optimalisatie van het rendement van jouw website

Zodra we jouw website of webwinkel hebben opgebouwd en de online marketingcampagnes zijn aangemaakt, beginnen we met het verzamelen en meten van gegevens over de bezoekers van jouw website. Dat doen we met behulp van een brede waaier aan optimalisatietools die speciaal ontwikkeld zijn om het aantal bezoekers en conversies op jouw website te meten en te vergroten.

Op basis van de kwalitatieve gegevens die door deze tools (Google Analytics, Google Website Optimizer en Google Webmaster Tools) worden verzameld, verwerven we waardevolle inzichten in het gedrag van jouw bezoekers en worden we attent gemaakt op aspecten die voor verbetering vatbaar zijn.

Verder maken deze gegevens het mogelijk om wijzigingen in het ontwerp te testen en zo te achterhalen welke aanpassingen een gunstige invloed hebben op de conversiegraad en bijgevolg op het rendement.

Dankzij de doordachte uitwerking van de profielen, doelstellingen, e-commerce tracking en search tracking van jouw website, verzamelen we alle informatie die nodig is om:

  • Beter tegemoet te komen aan de behoeften van jouw bezoekers
  • Het rendement van jouw investering (ROI) te verhogen
  • De zwakke punten van jouw website in kaart te brengen
  • Jouw bezoekers te leren kennen
  • Te ontdekken wat mensen zoeken op jouw website en hoe gemakkelijk ze die informatie terugvinden
  • Het aantal gebruikers dat een gewenste actie (= conversie) daadwerkelijk uitvoert, te maximaliseren
  • De kosten voor klantenwerving te verlagen
  • Jouw online omzet te verhogen
  • Efficiëntere advertenties te creëren
  • De doeltreffendheid van jouw marketinginspanningen te verhogen
  • Al jouw online advertentie-campagnes en een groot deel van jouw offline campagnes op te volgen

Jouw winst verhogen

We gebruiken Googles Website Optimizer A/B software om jouw website te testen en te optimaliseren, zodat deze zoveel mogelijk winst oplevert met zo weinig mogelijk marketingkosten.

Deze tool levert ons betrouwbare en nauwkeurige gegevens op die ons helpen om doordachte keuzes te maken op basis van reële meetresultaten. Geen nattevingerwerk dus, maar een onderbouwde strategie gericht op de maximalisatie van de efficiëntie en winstgevendheid van jouw activiteit.

Dankzij de Google Website Optimizer kunnen we je helpen om onder meer deze resultaten te bereiken:

  • Het rendement van jouw website verhogen
  • Jouw bezoekers meer tijd laten doorbrengen op jouw website
  • De tevredenheid van jouw bezoekers verhogen

Offerte aanvragen

Offerte aanvragen