Nieuwe klanten vinden dankzij Google

Zoekverkeer

Wij helpen jou het aantal relevante bezoekers aan jouw website te verhogen door de uiterst efficiënte marketingmethoden in te zetten, die zoekmachineoptimalisatie (Search Engine Optimisation, SEO) en zoekmachinereclame (Search Engine Advertising, SEA) bieden.

Wij creëren strategieën en campagnes die het zoekverkeer naar jouw website leiden via links die in de zoekresultaten van sites zoals Google worden getoond. De trefwoorden die je gebruikt voor jouw zoekopdracht, spelen een belangrijke rol in het aantrekken van zoekverkeer.

Zoekverkeermarketing kan ruwweg in twee categorieën worden onderverdeeld:

  1. Organic search, waarbij verkeer wordt gegenereerd dankzij zoekmachineoptimalisatie.
  2. Paid Search, waarbij verkeer wordt aangebracht via advertenties in advertentieprogramma’s zoals Google Adwords. Deze advertenties worden bovenaan de pagina’s met zoekresultaten getoond, vlak boven de organische zoekresultaten.

Organic Search Traffic – SEO

Bij zoekmachineoptimalisatie (SEO) helpen wij jou om organisch zoekverkeer aan te trekken door de structuur en inhoud van jouw website te optimaliseren. Dat doen wij door eerst de trefwoorden en –zinnen te achterhalen die te maken hebben met jouw producten en diensten. Vervolgens stellen we een actieplan op om jouw website bovenaan de zoekresultaten te doen verschijnen, telkens wanneer iemand een zoekopdracht invoert die betrekking heeft op jouw aanbod.

Paid Search Traffic – Google Adwords

Betaald zoekverkeer leiden naar jouw website door middel van advertenties (ads) die we schrijven en publiceren via advertentiekanalen zoals Google Adwords.
Deze ads zijn in verschillende formaten beschikbaar (bijvoorbeeld tekst-, beeld- en videoadvertenties) en worden getoond op zoekpagina’s of videokanalen zoals Youtube.

Verkeer en conversies opvolgen

Zodra jouw marketingcampagnes zijn gecreëerd en gepubliceerd, beginnen we jouw website-verkeer op te volgen en gaan we de conversies optimaliseren via Tracking & Analyse. Denk eraan dat kwaliteit veel belangrijker is dan kwantiteit en een kleine groep mensen die geïnteresseerd is in wat jouw bedrijf te bieden heeft, beter is dan een grote massa die na slechts enkele minuten, of zelfs seconden, weer vertrekt.

Andere manieren om het verkeer naar jouw website te verhogen

Sociale Media

Sociale media zijn geweldige kanalen om kwaliteitsverkeer naar jouw website te leiden. Wel dien je er voor te zorgen dat de manier waarop je dit kanaal gebruikt afgestemd is op jouw doelpubliek en de producten en diensten die jouw bedrijf aanbiedt.

Door jouw doelpubliek aan te spreken via sociale media stimuleer je het delen van informatie over jouw producten en diensten tussen vrienden en volgers. De social media tools, advies en strategieën die wij jou aanreiken, zijn een uitstekend middel om in interactie te treden met jouw bezoekers via uiteenlopende sociale media.

Bloggen en artikels publiceren

Aantrekkelijke inhoud op jouw website trekt verkeer aan van zoekmachines, sociale media en andere informatiekanalen.

Wij werken nauw met jou samen voor de uitwerking van een content marketing-strategie die bezoekers naar jouw website brengt. Onze copywriters leveren aantrekkelijke wervende teksten aan, die niet alleen meer bezoekers naar jouw website lokken, maar hen ook werkelijk aanspreken en zo tot trouwe klanten maken.

Direct mail

Hoewel direct mail een minder geadverteerde methode is om potentiële klanten ertoe aan te zetten een website te bezoeken, kan het wel erg kostenefficiënt zijn. Google, bijvoorbeeld, geeft elk jaar miljoenen uit aan direct mail omdat het zo winstgevend is.

Wij helpen jou bij het creëren van direct mailcampagnes, waarbij we de responscijfers bijhouden en jouw campagnes optimaliseren. Om de beste resultaten te bereiken, combineren we direct mail met jouw online marketingcampagnes om zo een tot coherente, efficiënte marketingstrategie te komen.

Offerte aanvragen

Offerte aanvragen